top of page

Gisteren ...Tuinmarkthallen Boekel


geluk bij een ongeluk ? ik dacht gisteren toen ik naar de markt in Boekel ging dat ik maar 1 kraam geboekt had, voor mijn pa en mij samen, dus ik had niet echt veel spullen mee genomen ( dacht ik )

maar bij aankomst bleek dat ik er 2 had, gelukkig had ik voornamelijk veel klein spul bij... mineralen, schelpen, sieraden, leger spullen enz... dus ik kon de 2 kramen toch goed vol leggen.....

tijdens de markt bleek dat de buren van de kraam naast ons mensen waren die maar 1 keer naar de markt gingen, en niets met un over gebleven spullen meer konden doen... mijn pa had aan hun gevraagd of wij hun restand mochten hebben voor mijn kringloop / weg"geef"tafel, dat vonden die mensen goed....

resultaat, met een halfvolle wagen heen en met een overvolle wagen terug

overvol, want ik kreeg niet alles in mijn auto, gelukkig wilde kennise van ons, diedaar ook op de markt stonden een deel van die gekregen spullen in hun bus mee nemen...

die krijg ik zondag op de volgende rommelmarkt weer terug van die mensen...

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page