top of page

Dwaal-Art op de rommelmarkt


Ik doe het bijna nooit

mijn kunst mee nemen naar een rommelmarkt

simpelweg omdat daar het publiek niet voor is, op de rommelmarkt komen de mensen meestal voor koopjes, en dat is ook helemaal niet erg, dat doe ik zelf ook...

een paar keer is het mij wel gelukt om een beschilderde torso te verkopen, maar meestal trekken mijn kunstwerken op een rommelmarkt vooral veel aandacht : -)

en dat is dus ook de ( enige ) rede dat ik vandaag weer eens een beschilderde etalagepop mee neem naar de rommelmarkt in Strijp

500 €

maar ik neem ook mijn pinbetalingen kastje mee, want je weet maar nooit...

ik heb een a4-tje gemaakt, geprint en gelamineerd om op de voet te plakken, meet aandacht voor deze site, mn kunst site en mijn stichting....

het is nu ongeveer 04:30 in de nacht

om 06:30 moet ik bij mijn vader zijn om ook zijn spullen in de auto te laden

en dan is het weer tot 16:00 rommelmarkt

kraamhuur 28 € ( dat moet eerst terug verdiend worden )

gelukkig is deze markt de enige rommelmarkt in Eindhoven vandaag ( volgens Meuk is Leuk )

dus ik hoop dat het druk word.

Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page