top of page

een nieuwe vitrinekast


En weer moet ik morgen "eigen geld" in de stichting stoppen, want ik wil beetje bij beetje de wanden in mijn loods / garage vol gaan zetten met vitrine kasten ( mits de prijs gunstig is, en de kasten verlichting hebben )

Deze kast ( mijn 2e vitrine kast ) ga ik morgen ophalen / kopen...

DEZE kast wil ik gaan gebruiken voor een soort van exclusieve (online) & "live"store "winkeltje", dus verbonden aan een soort van ? "webshop" ? in deze kast komen mijn eigen "verzamelobjecten"( collectibles ), dingen die verkocht MOGEN worden,

maar niet verkocht HOEVEN te worden..

dus dingen die ik ECHT geen cent goedkoper weg doe, dan de prijs die ik er op gezet heb.

ik heb dat best vaak dat ik iets koop, iets dat zo apart of uniek is, dat ik het liever zelf wil houden, maar het is net als met mijn kunst, ik kan niet alles bewaren, daar heb ik de ruimte ( en het geld ) niet voor.... "helaas"

Zaterdag a.s heb ik weer garageverkoop dan moet mn "winkeltje"er weer netjes uit zien....

ik heb bergen gekregen spullen staan die tegen elke vrijwillige donatie weg mogen, dus ik nog veel werk om te zorgen dat komende zaterdag alles weer netjes en overzichtelijk is...


Featured Posts
Check back soon
Once posts are published, you’ll see them here.
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page